ایده پرداز خوب کیست؟
ارتباط پلتفرم های دیجیتال و ایده پردازی
از طریق رسانههای اجتماعی، فرد میتواند به طور مؤثرتر و نزدیکتری با دیگران تعامل داشته باشد، با این حال، پلتفرمهای دیجیتال بهعنوان مختلکنندهای در دنیای واقعی عمل میکنند، که اغلب برای زمان و انرژی شما با هم رقابت دارند.
برای همین است که برای جلب توجه مخاطب، ضروری است که محتوای ارسال شده دارای ارزش باشد و به راحتی قابل درک باشد.
از آنجایی که افرادی که خواهان تعاملات آنلاین هستند، محتوای باکیفیت به منبع حیات رسانههای اجتماعی تبدیل میشود.
اگر خلاقیت تعاملی خالصی ایجاد کند (لایک، اشتراک گذاری و…) مخاطبانی را جذب می کنید که توجه کامل را جلب خواهند کرد.
متفکران خلاق، یک پلتفرم دیجیتال تعاملی و جذاب تر را ممکن می کنند. آنها به ایده های رسانه های اجتماعی بسیار هوشمندانه نیاز دارند. ایده پردازانی که محتوای اجتماعی ایجاد می کنند که به طور مداوم به جامعه شما اطلاع می دهد و سرگرم می کند، و همچنین «عابران» آنلاین را ترغیب می کنند.
مطالب مرتبط:
برای موافقت که محتوای هوشمندانه به ایده پردازی نیازمند مهارت های زیر است:
آینده نگری و دیدگاه وسیع
ایده پردازان موفق در حل مسئله استادند. آنها در یافتن راه حل برای مشکلات پیچیده بسیار مؤثرند زیرا مصمم هستند مسائل را از همه دیدگاه ها در نظر بگیرند.
تجارت قدیمی می گوید: “خود را به جای مشتری خود بگذارید.” وقتی با مشکلی مواجه میشوند، ایدهپردازان هنگام فکر کردن به راهحل، دیدگاه هر ذینفع را در نظر میگیرند، نه فقط به دردسر مشتریان مستقیم خود .
تمایل به مشکلات بزرگ
در مشاغل با هر اندازه، تشخیص اینکه از کجا باید با مشکلات بزرگ و پیچیده شروع کرد دشوار است. ایدهپردازان بهجای اینکه آنها را کنار بزنند یا راهحلهای سریع پیدا کنند، مستقیماً به دنبال راهحلها یا راههای جدید انجام کارها میروند. ایدهپردازان مؤثر به یک یا دو ایده بسنده نمیکنند – در واقع، گاهی اوقات صدها ایده ارائه میکنند.
به کارگیری حداکثر خلاقیت
ایده پردازان موثر می توانند به دلیل خلاقیت مفاهیم جدید را کشف کنند و مشکلات را حل کنند. همه قادر به خلاقیت هستند. باز کردن خلاقیت شما می تواند به سادگی بیرون قدم زدن، صحبت با افراد یا انجام چیز جدید باشد. با این حال، هدایت خلاقیت امری یکباره نیست. افراد خلاق بخاطر یافتن روش هایی که باعث بیشترین الهام در آنها می شود و سپس پایبندی مداوم به آنها، شناخته شده اند.
عالی در خدمات مشتری
مودب و سریع باشید و در ارتباطات خود ارزش ارائه دهید، زیرا مشتریان به برندی که روی ایجاد رابطه با آنها کار می کند پاسخ مثبت می دهند و به طور مداوم مطمئن میشوند که در نتیجه تجربه ای با نام تجاری دارند.
اشتیاق
در زمینهای که همیشه در حال تغییر و تحول است، مهم است که متخصصان رسانههای اجتماعی اشتیاق واقعی، حتی وسواس، برای ایجاد بهترین محتوا داشته باشند. گاهی اوقات ممکن است به نظر یک پست کوچک بیهوده در دنیای مصرف محتوای با کیفیت با سرعت بالا باشد، اما کمی اشتیاق و مراقبت دقیق تضمین می کند که محتوای برند شما همیشه مورد استقبال مصرف کنندگان قرار می گیرد.
مجتمع نوآوری باز کوشا از علاقمندان و ایده پردازان دعوت می کند تا در رویدادهای داخلی شرکت نمایند.
گروه سالنامه پاسارگاد با نزدیک به بیست سال سابقه درعرصه تبلیغات، کار خود را از سال ۱۳۸۴ به صورت جدی با چاپ و تولید سررسید و تقویم رومیزی آغاز کرده است.
به ما هم سر بزنید و ایده های خود را با ما درمیان بگذارید
https://pasargadcalendar.com/
از مطلبتون استفاده کردم ممنونمممممم
ساخت تقویم برای سال نو