گفتگو با مهدی فنایی درباره بازی خونه ما
این بازی چگونه ساخته شده است و چه عواملی باعث استقبال گیمرها از آن شده است؟
بازی خونه ما با کمک انجین یونیتی و بوسیله انیمیشن های دو بعدی طراحی شده است.
خونه ما توسط چه کسانی ساخته شده و سبک آن چیست؟
بازی خونه ما توسط مهدی فنائی ساخته شده و در سبک ماجرایی می باشد.
استقبال از این بازی چگونه بوده است و آیا درآمدزایی آن نسبت به سرمایه اولیه راضی کننده بود؟
به دلیل کوتاه بودن و معناگرا بودن، این بازی چندان مورد توجه نسل نوجوان که به بازی های اکشن و آنلاین عادت کرده است، قرار نگرفته است
کمی از ماجرای بازی بگویید و پایان این بازی چگونه خواهد بود؟ ماجرای این بازی به کجا ختم می شود؟
بازی با محیطی آرام در دل طبیعت شروع می شود و خانواده ای را نشان می دهد که در آرامش زندگی می کنند. اما سپس شاهد بلاهایی خواهیم بود که انسان ها به تدریج بر سر طبیعت و کره زمین آورده اند.
آیا به فکر ادامه تولید این بازی هستید و گیمرها منتظر نسخه جدید آن باشند؟
خیر، این بازی ادامه ای نخواهد داشت.
شما چگونه وارد صنعت بازیسازی شدهاید و جوانانی که علاقه به تولید بازی دارند برای ورود به این عرصه چه کارهایی باید انجام دهند؟
بازی سازی از آن رشته ها ست که شما می توانید از طریق آموزش های موجود در اینترنت آن را فرا بگیرید و با کمی تلاش و پشت کار در این رشته به موفقیت برسید.
بنده هم به کمک همین آموزش ها و طی سال ها یادگیری و کمک گرفتن از دیگر بازی سازان به سطح فعلی رسیده ام.
صنعت گیم ایران را چگونه میبینید و فکر میکنید گیمرها حاضر به پرداخت هزینه برای خرید محصولات ارائه شده هستند؟
صنعت گیم ایران استعداد های بیشماری در خود دارد و هم اکنون شرکت های بازی سازی بسیاری در ایران داریم که حتی بازی هایشان در خارج از کشور هم به فروش بالایی رسیده است.
اگر از این صنعت حمایت شود و تحریم ها نیز برطرف شود، شاهد پیشرفت بیشتری در این حوزه نیز خواهیم بود.
به نظر بزرگترین مشکل پیش روی بازیسازان داخلی چیست؟
سنگ اندازی بوسیله برخی قوانین داخلی و تحریم های خارجی، بزرگترین مشکلات پیش روی بازی سازان هستند. همچنین تربیت نیروهای جدید و انتقال دانش از خارج به داخل کشور هم می تواند کمک کننده باشد.
برای اینکه این بازی رو بیشتر آشنا بشید به بخش محصولات کوشا مراجعه کنید.